Pagina's

woensdag 31 augustus 2011

NOTD: Orly Space Cadet


Vandaag laat ik jullie één van mijn favoriete nagellakjes zien. De bijzondere Space Cadet van Orly.


Orly kocht ik in oktober 2010 toen ik bij MAC buiten de boot viel toen Mean Green van MAC uitkwam. Ik ging toen op zoek naar een goede dupe en die had ik gevonden: Space Cadet van Orly. Space Cadet kwam uit in de herfst collectie van Orly in 2010, Cosmic Fix.

Ik kocht Space Cadet samen met zijn zusje Galaxy Girl via ebay. Galaxy Girl is de paars/blauwe variant. Deze gaf ik cadeau aan een vriendin.

Space Cadet is een glitterlakje waar allerlei kleuren in voor komen, zo zie ik orange, paars, donker groen, lime groen. Heel bijzonder.

Het lakje denkt niet optimaal. Ik heb op de foto's 3 laagjes op, maar 4 laagjes zou beter zijn. Het lakje droogt wel snel. Space Cadet blijft ongeveer 4 dagen goed zitten.

Via deze ebayer kocht ik Space Cadet, en..... Space Cadet is er nog steeds te koop! :-)
Voor Space Cadet betaalde ik in oktober zo'n € 8,- incl. verzendkosten.