Pagina's

woensdag 21 september 2011

Orly Pin Up Mini's


Nagellakmerk Orly bracht afgelopen zomer de Pin Up collectie uit. Een collectie met 4 kleuren nagellakjes. 2 fel roze lakjes en 2 glitter lakjes. Deze nagellakjes kan je kopen in een fullsize fles, maar ook in een mini setje. Omdat ik behoorlijk wat nagellakjes heb, leek het mij handig om de mini's te kopen. Zo heb je voor de prijs van één, vier nagellakjes.


Het mini setje bevat Va Va Voom, een neon roze nagellak met een matte finish. Here comes trouble is een groen glitternagellakje met fijne glitters en grove glitters. Coquette Cute is een fel roze nagellak met een glanzende finish en Bubbly Bombshell is een paarse glitter nagellak, ook met fijne en grove glitters.


De nagellakflesjes zijn ongeveer net zo groot als de Essence Colour&Go nagellakjes. Elk nagellakje bevat 5,3 ml nagellak.


Boven op de dop staat het Orly logo, de O.


De swatches! Op de foto kan je niet heel goed de verschillen zien in de finishes. Dat is wel jammer, want dat maakt het verschil in de beide roze nagellakjes. Va Va Voom, Here comes trouble en Bubbly bombshell dekken alledrie in twee laagjes. Coquette Cute dekt zelfs in één laagje. De nagellakjes drogen snel. De glitternagellakjes blijven zonder topcoat niet lang zitten. De volgende dag had ik namelijk al chips. Met topcoat blijven de glitternagellakjes 3 tot 4 dagen zitten. De roze nagellakjes blijven ook ongeveer 3 a 4 dagen zitten.


Bubbly Bombshell is een favoriet. Ik vind de kleur erg vrolijk en de kleur paars past bij elke seizoen. Glitters maken mij sowieso erg vrolijk. ;-)


Va Va Voom is ook erg mooi. Ik vind de combinatie met neon en matte erg bijzonder. Normaal gesproken houdt ik niet zo van Matte nagellakjes, maar deze kleur/finish combinatie vind ik erg geslaagd.

Voor het minisetje van de Pin Up collectie betaalde ik € 9.01 incl. verzenden. Ik kocht dit setje via ebay.