Pagina's

donderdag 29 september 2011

Pink Ribbon


Het is bijna alweer oktober! Oktober de maand van Pink Ribbon. Pink Ribbon is een stichting dat aandacht vraagt voor borstkanker. Mijn blog zal de gehele maand oktober ook in het teken staan van Pink Ribbon.

1 op de 8 vrouwen krijgt borstkanker. Elk jaar wordt er in Nederland bij 13.000 vrouwen borstkanker geconstateerd. Een enorme aantal. Pink Ribbon zamelt geld in voor voorlichtingen over borstkanker, weterschappelijke onderzoeken naar borstkanker en financieert zorgprojecten. In de maand oktober brengt Pink Ribbon daarom het Pink Ribbon Magazine uit.


Elk jaar koop ik het Pink Ribbon Magazine. Ik vind het magazine altijd mooi vormgegeven. Er staan inspirerende verhalen in van mensen die op welke manier dan ook te maken hebben met borstkanker. In de Pink Ribbon Magazine van dit jaar staan ook verhalen van jonge meiden die borstkanker hebben gehad, één meid was zelfs 19! Ook krijg je deze keer 8 leuke postkaarten erbij. En er staan mooie fotoshoots met vrouwen die borstkanker hebben of hebben gehad in.

Mijn blog zal dus deze hele maand in het teken staan in Pink Ribbon. Zoals je kunt zien aan de header, heb ik het welbekende roze lint toegevoegd.

Wat kan je deze maand op Germa Glitter verwachten:
  • Af en toe zal er een artikel online komen met informatie van producten waarvan een deel van de opbrengst naar Pink Ribbon gaat.
  • Je kunt leuke Nailarts geinspireerd op Pink Ribbon van Esmee verwachten.
  • Je kunt van mij leuke roze make-up looks verwachten.
  • Je kunt informatieartikels verwachten over borstkanker en Pink Ribbon.
Wil je ook iets voor Pink Ribbon betekenen? Je kunt...
...een donatie doen aan Stichting Pink Ribbon op rekeningnummer 1234,
... het Pink Ribbon Magazine aanschaffen
...een product aanschaffen waarvan een deel naar Pink Ribbon gaat,
of bedenk zelf een leuke actie waarmee je geld in kunt zamelen.

Voor meer informatie kun je kijken op http://www.pinkribbon.nl/